Monday, January 4, 2010

kisah aku atau aku y mengisahkn??

skit,pedih, xlarat sume der, mmg byk cbaran y ak lalui ble bermulenye thun bru neh. sem ni la ak amik cls drawing, asgment ptme?? pergh.. kne lukis potret! dh la tgn ak tgn kayu mklumlh dh bpe taun ak tglkn kj2 melukis n mencoteng neh hik3.
tapi xpe... walau ak sakit cm mner sx pun ak akn ttp lakukan y terbek. bkn sj pd clas drawing, tp setiap clas y ak amik sem ni. ak kne pulun blik demi mnmpung keidakpuasan ai ak pd result sem lps, hancus huhuhuhu.

dalam ak mgejar impian, aku trut dilanda pelbgai cabaran, pelbgi perasaan ak temui, sayang, kbhgian trut tercalit perasaan takot tdk ykin dan hambar. Aku bhgia krn aku dbri sglnyenye y ak idamkn. ak tkot krn perkara y ak idamkn tdk kekal lme. aku gmbre krn aku sering mndpt kbhgiaan tp aku tkot kbhgiaan aku tu xkekal lme.
ak ni pns bran, kuat merengus, knpe ak jd cm 2? krn ak xske org mghalang per y ak inginkn skrnye per y ingn ak lakukn itu tdk mmgu org atau mlgr batas2 kemanusian ataupun melggar hak atau akta y dlilingdungi d ngre ini.

kalu ak ingin mngakkn per y ak rskn betul n bersuare salahkn ak utk berbuat bgtu? adkh itu mlmbgkn ak seeorg y dgil n ego? apabile ak ingin melindgi dri ak drpd disakiti adkh perbuatan itu adlh tdk bermoral n kurang ajr?

ermmm pe y ak melalut pun xtau mgkin ak xlrt jd merapu jer menulis huhuhuhuhu. xkisah la y pntg kite ad hak untk bersuara n mmperthankn dri kite. mulai skrg ak xkn bnrkn sesiapa lg y brani myakiti ak krn ak dh x sgup disakiti dr ak sakit bek mati trus huhuhuhu melalut lg. hrp2 dgn kt2 aku td 2 blog ak x di "ban" kn wakakakaka tp untk pgthuan semua, xde siapa y prnh mykiti dri ak ni alhamdulillahhhhhhhhhhhh

No comments: