Friday, August 20, 2010

peritnya...

serius, ak menangis semahu-mahunya. ia pergi disaat ak mmerlukannya.
ak dpt merasaai bgaimana peritnya untuk mghapi kenyataan org y kita syg xkn kmbli lg. ak dpt merasai bagaimana lemahnya ak bile kehilngan orang yang xpernah kite jgka, kehilangan orang y impiannya untuk hidup bersamanya selamaya.

ya. ak merasaai kesakitan itu. sungguh. ak xdpt terime kenyataan. bila ketabahan kita diuji bila kte cuba melupakan orang yang tlh pergi, tetapi ada orang y akan bertya kembli. ak menangis lagi. sunguh ak tidak dpt terima kenyataan.

namun, syukur ya ALLAH. itu hanyalah mimpi ngeri yang ak alami. mimpi y tdk pernah ak inginkan. ada hikmah disebliknya. melalui ini, aku dpt merasai bahawa aku ak mampu menghadapinya andai die pergi menyahut seruan ilahi. ak tidak sekuat yang aku sangka.

syg, sy xmahu awak ilang dari hidup saya. sy xmahu awk pergi dari hidup saya dalam kesakitan. sy rela kalau awk pergi tiggalkan sy demi kebahgiaan awk, tp sy xsanggup awak pergi kerana awk xkn kembali lg di dunia ini.

syg, sy syukur ini semua hanya lah mimpi yang saya alami pg tadi. perasaan wak2 itu seakan benar syg.... tangisan itu sy msh dpt rasai hingga sekrg. syg, sy akn sentiasa doakan keselamatan syg. mungkin selama perpisahan sementara kita ini, sy lansung tdk dgr khabar awk, mybbkan sy mimpi y bukan2.

syg. sy hanya ingin beritahu betapa sygnya sy pada awk.

love u so much my hubby, i cannot handle my life if i lost you.

4 comments:

lanart said...

bley bt drama la wei

miss su_gy said...

hahaha mmg nk wt drama pun t

Anonymous said...

rilek uji...aku ade...nunad~

miss su_gy said...

nunadddddddd kau mmg der kih3