Sunday, June 9, 2013

once upon a time...

assalamualaikum.....

tudiaaaaaaaa lama gila tak update  blog... bukan malas tapi bila nak update je line tak elok bila line ok masa pulak xdak... maklumlah ak sekarang dah keja tempat len, keja aku sekarang ni membuatkan aku lebih buzy, laptop lak tak betol2kan lagi pon, ni harapkan pinjam notebook akak aku je.

cerita?? banyak cerita yang cik kidal alami, suka duka semua ada. yang sukanya time sambutan hari jadi aku en kekasih hati sangup datang dari ipoh untuk sambut sama2 dengan aku.. dia bawak aku jalan bercuti tempat y menarik. kengan yang indah sangat. terima kasih sangat.. pada masa yang sama hari lahir mak pun selang sehari dari aku, adik beradik yang lain dah sambutkan untuk mak.. pergi bercuti kt kelantan. amboi sakan depa....

tapi kisah yang sedih turut berlaku dalam hidup... burung merpati yang dibela di kampung telah mati pada hari israk mikraj y lalu.. sedih juga sebab dah lama burung tu jadi peneman kat kampung tu.. bila dah dapat berita dia mati sebab sakit memang sedih sangat2 dia tak sama macam burung merpati yang lain sebab die sangat2 jinak. lepaskan kt lua tapi die lebih selesa lepak dalam umah.. tak pe lah dah ajal die kan kene la terima saja..

kisah hidup aku sekarang tak ada perubahan yang ketara pun.. cume lebih tekad untuk lebih berusaha kumpul duit berjaya dalam hidup relaisasikan impian, buat bisnes sendiri 1 hari nanti insyaallah....

k.la tadi macam banyak je nak tulis tapi bila dah menaip ni hanya y mampu terluah je diluahkan yang lainya telah terlupa dan hilang macam tu je, cik kidal blah dulu nanti cik kidal update lagi. aku nak masukkan gambar hadiah hari lahir aku dapat dari en kekasih  tapi gambar tu belum masukan dalam notebook ni lg so nanti aku kene edit blik entry ni dengan menampah beberapa keping gambar. adiossssssssss

No comments: