Tuesday, November 10, 2009

aku tuyunk dorg...




tayunkk misss 2 both of uuuu.....

ni la gmbr kedua ayahanda dan bonda ku.. same cocok same padan gitu hik3 ni la insan y paling teristimewa bagi diriku. aku nk tunjukkn pada dunia ak mempunyai ibubapa yang seorang penyayang dan tabah, mampu mendidik anak2nya berjaya. namun sekiranya aku lalai dalam hidup itu bkn salah mereka tp salah driku sendri. kerana aku y lalai dan lupa akn setiap pesanan orang tuaku.



sebelum ni aku paparkan sebahagian family aku tp aku dh padam n sekarang aku dlm proses majok ngn dorg huhuhu akak aku la... die sj wt ak jadi marah,
(marah ke aku?? hik3)
ape2 jela tp aku nk tnjuk gmbr menarik seorang akk aku neh. aku pun xtau npe tp sbnryer ak ske dgn sentuhan magic tgn aku ni mmpu mghasilkan gmbr akk aku ni dgn cntik wahahaha (gelak bangge.. tp ckit jerk bangge 2)





ni dlm flight. ak nk ikot ari2 tp k.ngah aku xbg. sbb pe???
(hya aku ngn k.ngah ak jer y tau) wahahahahaha









npe sedih sgt 2 muke?? 2 la... jln2 xbwk aku kn dh rs besalah hik3






ni abg aku y kmbar tp msh sgle lg,, tp ni gmbr lme gmbr bru due tmbam kit hik3

No comments: