Thursday, November 12, 2009

jiwa kacau

warghhhhhhh ngtok tahap dewa dh neh.. pnt do... tdo lmbt bgn pun lmbt hik3 ptaran wktu tido aku y xkene dgn keadaan dan waktu di malaysia ni wt aku pnt n ngtok hu3. aku ni cm duk lua ngri lak, mlm smpi pg xdpt tdo ble awl pg smpi tgh ari nk ptg bru la time 2 ak nk tdo puas2. ermm bek dok landon cm 2... arini dh khamis, esk,,,,,,, 13hb exem teori jiwa kacau btol cz pe y aku bce pun aku xtau skrg ni huwaaaa tkotnye....... hrp2 dpt jwb ngn tng sok tp sblum 2 sgle per y ak bc ni moge2 sentiasa dingati. n klo tjuk aku bce ni sume msuk in exem perghhh syok abes la ak..

ermm ble mengenangkan erti sahabat jiwe aku makin kacau, knpe ssh untk bersahabt smpi ble2? sbb org y aku bersahabat xrmi y btol2 ikhlas nk bkwn, ble jd sedikit krisis mule la nk mgugkit. patot ke dalam persahabatan jike sblum ini ibart ssh sng bersame, tp ble blku sdkit slh phm mule nk mgkit abes, bnci btol ak pd org cm ni. tp ak tau xsume org blh tahan dgn sikap aku. yela ak bkn manusia y sempurna sbb xsemua sempurne. pada shabt2 aku y msh berthn dgn aku, y msh myyangi ak sbgi sahabt, y tidak pernh mengugkit per y dh dilakukan selama ini, aku berterima kasih pada mereka kerana sikap mereka ini lah y mmpu mmbwe mereka sbgai shbt sejati dunia akhirat.

x semua knl aku y sbnrye wlo dh berkawan lamenye.namun per y terjadi mmbri aku lebih kekuatan untk mengenal hakikat sebenar,, kehidpan sebenar dlm dunia in. x semuanya indah belaka. namum wlo per y terjadi, y pernah terjdi n bakal terjadi, aku aknsentiasa memaafkan dorg kerana wlo pernh terjadi, wlo pnh ati aku dilukai olh shabt ku sendri, sx dorg jd kawan aku ak ttp agp dorg kawan aku smpi ble2 aku xkn pnh mgkit per y pernh aku lakukn krn per y aku lakukn ikhlas bkn untk dbri balasan.

aku bersyukur ak msh di anugerahi shbt y sejati y berada d cc aku, serang insan y myygi aku berada di cc aku dn y pntg family y aku cntai xpnh jauh dr cc aku. wlo mata kasar fmily aku berada jauh hakikatnya, mereka dekat dgn aku keran mereka sntiasa berada dlm hati aku

No comments: