Sunday, February 26, 2012

ketika

ketika aku inginkan sesuatu dan ingin mengadu
ALLAH S.W.T yang tidak jemu2 mendengar rintihan hambanya

ketika aku berasa sunyi cinta hati jauh dari hati
KAWAN SEJATILAH sentiasa memahamiku...
ketika aku merasa runsing akan cinta hati
ABG DAN KAKAKLAH akan jadi perunsing sehingga aku ketawa
ketika aku teruja ingin menceritakan sesuatu tetapi tiada cinta hati di situ
MAK AYAHLAH yang menjadi penghibur dan pendengar setia...

oleh itu aku tidak perlu bersedih jika aku rasa telah kehilangan seorang yang memahami aku, seorang yang sentiasa ada ketika ingin aku mgadu, ketika aku runsing dan ketika aku bersedih kerana ALLAH mengantikan pada aku insan2 yang benar2 kekal berada disamping aku.....

andai cinta itu telah pudar aku tidak rugi kerana cinta yang satu ini tidak setanding dengan cinta yang beribu2 dari mereka..... 

No comments: