Thursday, February 9, 2012

tahukah anda

aku seorang yang sangat panas baran, tapi baran aku sekejap jer, bile org buat salah kat aku mntk maaf trs aku berlembut hati, tapi aku ego untuk akuinya, aku buat endah tak endah sedangkan dalam diri suka sangat, tapi itulah... sikap ini yang dia masih tidak fahami mengenai aku..

aku suka minum coklat... sangat sedap, tapi kalau ais crem aku tak suka coklat tapi aku suka vanila, yup!! thas reality..

aku ni jenis simpan dalam hati... walau aku sedih, aku marah aku wat cool jer padahal dalam hati memberontak. contoh aku tau die banyak tipu aku, banyak cara boleh tau cam ne die tipu, memang jelas sangat2 walau dah tau tapi aku still tanya, die stil x mgaku sebab tak pernah jawab pon pertanyaan tu... so aku biarkan jela... kalau betol die jenis cam tu itu tanda2nya die bukan tercipta untuk aku.. perosak ank bangse jer.....

lalalalalala.....

No comments: