Saturday, June 16, 2012

alhamdulillah... :)

assalamualaikum....
selamat hari sabtu....

lama tak update, byk kisah, byk pgalaman byk kejayaan yang datang...

setelah mengalami kekecewaan yang menyakitkan, terhakis sebuah kepercayaan dan harapan.. sebuah penipuan... akhirnya aku bangkit... aku bangkit dengan sebuah impian.. ibarat lagu jaclin victor 2 sebelah jiwaku, aku tak tersungkur dengan kekecewaan tu...

new life aku, aku berhenti kerja dengan samsung. waktu kerja y keja pagi balik malam, aku cuba nasib mencari kerja lain, kerja yang lebih menguntungkan aku, akhirnya... akhirnya aku mampu mendapat perkerjaan dengan jawatan "junior grafik designer" alhamdulillanh... aku dapat apa yang aku inginkan.. kerja dengan company melayu.. ofismate yang ok.. tak sombong.. bos pun ok.. walau banyak kerja aku tak mengalami tekanan yang besar.. harap2 keindahan ni takkn berkahir dan bukan hanya untuk sementara..

aku kena kumpul duit cepat2... kumpul harta dan kahwen hahaha. alhamdulillah.. walau aku tak menaruh harapan yang tiggi terhadap dia.. walau kdg2 aku yakin dengan persaan die dan keihlasan dia.. tapi kerana kisah silam aku, kadang aku takot untuk mempercayai dia.. sebab semua manusia tak kan tunjuk diri dia yang sebenarnya sepenuhnya...

aku dengan die bercintakah?? ak ambil masa lama juga untuk membuka hati aku untuk menerima dia.. aku menerima die sebgai teman mesra.. nak kata bercinta tu.... mungkin.. sebab masih mengakui rindu dan ada yang kdg2 mengakui aku syg dia... tapi hubungan kami tak seperti percintaan aku yang dahulu.. aku merasa bebas dan lapang... aku dengan die hanya "aku" dan "kau" tiadan panggilan syg. memang ada tapi sekali sekala. itu mebuatkan kami lagi rapat dan memahami.. kerana kami tidak merasa seperti terikat.. persahabatan yang sangat istimewa... 

inginkan kata-kata manis dan indah?? hahaha tggu la bila aku jadi bini die,, itupun kalau takdir aku dengan dia telah dijodohkan... alhamdulillah.. ramai yang suka kat die, kenapa entah lah hahaha family terima dengan baik.. aku?? untuk mencintai separuh hati?? perlukan keadaan jika dia sudah sah menjadi suami aku 1 hari nanti... 

k.la karangan spm dah abih.. terlebih patah perkataan kene tolak markah lak hahahaha berhenti disini dlu..
nak makan dan berehat bersama k.ngah dan anak2nya... minggu ni duk umah jer... takkan tiap2 minggu nak kua jer tgk wyg... parok gi2... = ="

daaaa adios.... go italy go!!! (tetiba)




No comments: