Sunday, June 17, 2012

kesabaran y btol2 teruji

aku punyai sekeping hati, saiz sedang2 xbesar x kecik. darp istilah "berkecil hati" tak bermaksud hati die bertukar saiz.. aku pun tak paham cam ne ujud istilah cm 2, y ku tau aku selalu mempunyai perasaan berkecil hati..

sekarang aku ibarat ambil hati aku bawa keluar letak ketepi, ak yang tengah kecil hati, aku experimenkan hati aku yang aku keluarkan 2. saiz tetap same..  xkecik2 pun.. cume mate aku jer y kecik2 than marah. orang kata "jgn tuang minyak dlm api, nti lg tebakar" memang la nak padam api gune air wt pe tmbh myk lg kecuali la nk wat kambing bakar elok la tambah myk bg api besar cepat ckt panggang kambing 2.

dari moto osak xleh idop, pergi ke camere yang lansung dh lingkup. kebosanan dan keserabutan makin melanda membuatkan jiwa aku yang kacaw makin godek2 dan melebur. kalau letak besi pun dh leh acu nk wt bentuk apa.

biasalah time hati tengah mrah sekeliling yang len dapat merasai 1 perasaan hitam y pekat bak kopi pekat tanpa gula. jadi muke pun ketat. dengan keadaan camni membuatkan orang len tersa hati, yela kan ati aku dah dibawak kua letak tepi so sape yang duk sebelah aku mesti la tersa hati (tangan tersentuh hati aku y dikeluarkan) sebabkan marah sebab terpegang hati aku dorang pun sentap... sentap dengan sikap aku yang wat tak kisah bile dorang tersentuh hati aku 2. mungkin jijik kot. aku wat tak kisah la cz aku xdapat rsa, ati aku kosong sebab telah berda luar dari badan...

so pada yang terasa n tersentap dengan perasaan hitam aku yang pekat cam kopi ni, aku mintak maaf.. hati korang yang kecil hati tu aku akan kosongkan balik dgn nyanyian aku melalui lagu najwa latif "kosong.... kosong... owh..."

kosong.... kosong.... kosong.... kosong.... (makin lame msik slow suare) kosong... kosong ow owh.... (suare pun ilang)

sekian.............................

No comments: