Friday, September 24, 2010

i belive it

aku seorang y kuat berangan sejak di bangku sekolah lagi. dulu waktu sekolah masih bute it, xder nk tulis blog2 nih. so aku amik inisiatif menulis segala rahsia perasaan aku dalam diari.. waktu kecik2 dlu ak suke suke seseorang dan pendamkan. mungkin bg sesetengah orang pendam perasaan pekara y menyakitkan. tp bagi aku ia sesuatu perasaan yang indah sebab menyukai seseorang tanpa die ketahui menjadikan ia lbh byk drama hik3.

maksud aku, bile die lalu depan aku hati aku trs berbunge2. tiap2 pagi tuggu ketibaan die kt sekolah. bile nampak jer muke die trs aku tersenyum. seronok bile ushar die secare diam2 curi. bile die perasan aku wat2 xperasan. lawak hak3. sebab 2bile orang yang aku suke 2 die dh dapat tau aku suke die, perasaan indah 2 dah xsame lagi..

bile aku curi2 tengok die, die mudah perasan, bile die lalu depan aku, die pulak tgk aku, cam dh xbes dh.. trs ak dh xmenaruh perasaan kt org 2 hak3. ni salah satu kenangan waktu sek.. xder kaitan dengan entry yang aku nk sampikan hahaaha.

bile dah besar diari zaman diari dah lama aku tinggalkan sbb malas dh nk tulis. sebab dulu aku juz berangan jer mencintai seseorang perasaan 2 aku tulis dalam diari, tapi sekarang aku dh jumpe orang yang aku syg menyayangi aku, so perasaan 2 aku xtau nk tulis dalam diari. bak aku kata tadi pendamkan perasaan ade moment y indah utk dituliskan..

sebab 2 aku wt blog, blog ni aku xder la sllu update cam diari.. juz der mse terluang jer baru aku masukkan entry baru.. ok ini hanyelah mukadimah jer...

sikap berangan aku dari kecik still x ubah. bile besar prgai berangan aku ni lain ckit, cz bile aku tgk citer korea jer trs kua scre automatik berangan tentang pakwe ensem, tinggi, stylo dtg amik aku g jalan2.. wt kejutan utk aku hak3 untuk pengetahuan aku lebih suke citer korea y komedi romantik, xsuke sangat yang cter cinte y terlalu serius..

seronok klo aku dapat rase perasaan romantik cam dalam citer2 2.. so sweet..


dapat g picnik same-same...


bersiar bersame-same nek basikal..


melancong kt tempat yang ak idamkan...
membuat kejutan yang indah....


mendendangkan lagu kt aku....


how can i get romantic love like as my dream?? i belive its exis, juz must be waiting my love make it my dream 2 be reality.


hafizi, sarangge... hek ;)

No comments: