Sunday, September 26, 2010

upsad...

aku selalu berpure-pure yang aku seorang wanita yang tabah. walau banyak rintangan yang kene aku hadapi sorg diri, masalah y aku kena handle sendri, aku kuatkan jugak dirini untuk terus bediri. aku tunjukkn aku mampu lakukanya sambil mampu ukir senyuman. tapi dalam hati?? aku hanya mampu menagis sorg diri. pujuk diri sendiri. sapu sendiri air mata ni.

tadi time col, aku dapat berita yang amat kecewa untuk aku hadapi. harapan yang selalu aku harapkan. bayangan yang selalu aku bayangkan. alih2 sume 2 x jadi.. aku masih cool, aku masih ok, ak kt xpela nk wat camne. xdapat jumpe.. bkn sebab kite y mintak, dah der hal yang x dapat di elakkan. aku bkt lg, sekurangnye family die dtg tgk die e2 dh ckup bhgiekn aku walau aku xde kt majlis 2 bersame.

tp dalam ati ni tuhan je yang yau, betape sedihnye harapan yang aku angankan x dapat dilaksanakan. aku masih tersenyum dan memberi die mndegar ketawa aku y riang. lepas abis perbualan. aku bukan sengaja, aku dh ckup tahan. tapi air mate aku ttp nk keluar. aku menagis jugak akhirnye, i hate dis!!!! tapi aku lege sbb die xtau aku mngis, aku sbb aku xnk die sedih sebab kesedihan aku ni. biar aku dalam dunia aku sndri wat seberapa waktu....

No comments: