Sunday, December 26, 2010

tentang hari ini dan semalam

salam dear blog... n semua reader.. lama sunguh tak update blog nih, maklumlah terlalu buzy menyiapkan FYP, buzy menghiburkan diri(g jenjalan hik3) n last sekali buzykn diri yang xder mood kekadang tuh!!.

sekarang aku dah kembli ke usm y tercinta setelah sebulan bercuti.. sepanjang cuti memang aku berjalan sakan.. walau cuti ni paling pendek mase die, tapi cuti ni la paling bermakna bagi aku sebab terlalu banyak kenangan selama sebulan tu, yang paling penting, aku amat dekat dengan ahli family aku, kali ni la terasa nak nangis bile fikirkan nk balik usm semule cz kene berjauhan dengan my mom my dad. selalunye xder pun rasa sayu cam ni...

mungkin jugak ni la kali terakhir aku merasakan bukak sem baru cz ni adalah sem last bagi aku, tahun last bagi aku selama 3 tahun aku merantau di negeri peneng ni. (harap2 xkne xtend klo x bkn sem last lagi la bg aku hik3) harap2 semua berjalan dengan lancar dan aku dapan menjalani hari konvo aku pada masa yang telah di tetapkan bersama kawan-kawan seperjuangan.

tahun ni terlalu banyak hal yang berlaku, tapi aku nak citerkan secara detail sepanjang kehidupan 2010 aku di akhir waktu tahun 2010. bukan sekarang cz skrg baru 26 hb.. heee. pertama sekali aku nak coretkan tentang dugaan aku hadapi semalam. sampi kul8 malam konon blik boleh bukak gne kunci spare aku 2, upnyer kunci blik aku ni dah ditukar.. so xdapat lah aku masuk blik. so cam ner aku nak tdo????

aku mule gelabah, col kwn2 y dahh der kt usm. akhirnye dapat juga aku hubungi ina dr pertolongan nad. mekasih yer sume2 yang sudi membantu saya.. tapi aku xjadi duk blik ina cz jauh sgttttttt kt restu 2 hu3. seb bek aku jumpe dak cina ni die pun sampi awl dan blik die pun sama xblh bkk.. pas2 nasib baik menyebelahi kami, der blik satu ni x berkunci.. so kami tumpg tido dalam blik 2 la.. pg tadi bru g ofis amik kunci.. n aku dh jd rapat dgn dak cina 2.. sume terjadi der hikmah.. iaitu aku dapat seorang lagi rakan baru... :))

ceritakan tentang hari ni, aku ingin coretkan tentang hari semalam, bersamaan 25/12/2010. tarikh ni merupakan tarikh aniversary aku yang ke 2 taun... walau usia baru 2 taun tapi aku merasakan sudah bertaun-taun aku bersama dia, terlalu bayak pahit dan manis kami harungi bersama.. walau banyak dugaan yang mendatang kami tetap dapat tanganinya..

to my love.. sy sgt sayangkan awk.. walau macam mana diri awak, saya x kisah andai awk x berharta wang ringgit, tapi bia berharta dengan kasih sayang, saya xkisah awk x sehensem pelakon pujaan, tetapi awk sentiasa manis dalam hati saya.. sayang, cinta sy pada awk hingga samapi syurga.. biarlah orang memandang rendah pada kita, tapi kita memandang tiggi pada maruah kita..

sejujurnya inginku luahkan bahawa cinta ku padamu suci, hanya kamu dalam hatiku selamanya.. semoga hubungan kita direstui ilahi hingga hujung nyawa. i luv you so muchhhhhhhhhhhhh all time 4eva n eva...

No comments: