Monday, December 6, 2010

hope dis not true!!

kepala msih sakit lagi selepas seharian sakit kepala. semalam memang sejarah sakit kepala yang plg salit dalam idup aku.. last day kt melaka lak 2, xdapat nak begambar puas2 kt beach tuh!! (akan diceritakan pengalaman di melaka pada part 2) sebenarye aku dah besa sakit kepala ni, tapi xder la teruk sangat cam semalam.. cz kalau tak, xdela la aku masih rasa lagi sakit dia arini walau lepas bangun dari tidur.

dia ada cakap kt aku bila aku ngadu sakit kepala kt dia, dia suh aku g cek doktor.. takot aku dapat migrain.. masalahnye, time sakit baru la boleh g cek doktor kn, n ime aku sakit xkan la aku nak g sesowang klinik 2 p cek, mampus aku tengah jalan hak3. so pendekn citer, mmg ak malas nak g klinik cek... hak3.

menceritakan tentang dia ni, akibat aku selepas sampai rumah, aku mandi, makan ubat terus tido.. so mungkin sebab kesakitan, kepenatan dan sampingan ubat aku tido dengan nyenyaknya sampai merepek2 mimpi yang aku dapat.

citernya bermula apabila aku dapat maseg dari no die, tapi kawan die yang anta no 2. dia kata dia cian kat aku sebab zy selama ni duk tipu aku!! (aku dah lupa ayt meseg 2 sebijik2) aku cam xnak percaya mula2, taoi dengan segala bukti dari cerita kawan die yang meseg aku 2, membuatkan aku benar2 kecewa. ibarat cam die tipu aku dan curang dengan aku...

aku menangis sepuasnya sebab kecewa sangat2 pas2 kawan aku kejut dari tido sebab die terkejut aku menagis dalam tido. rupanya dalam mimpi aku 2, aku tengah bermimpi sedih ats kecurangan dia 2, so aku cuter sumenye kt member aku, aku rasa musykil betol ke x zy 2 curang. n aku mencari bukti.. (jalan cerita waktu sekarang dah kabur sebab aku dh lupe hak3. tapi memang nampak die betol2 main2kn aku, der pmpuan lain kot. yang aku ingat die 2 tipu aku. n aku terus xnagis dh, aku mintak putus dengan die secara kasar sebab xperlu nagis2 sebab die yang bersalah. die terkejut sebab dah terkantoi dengan aku..

untuk sambung mimpi 2 tiba2 henset aku berbuyi, ak terjaga dan aku terkejut dh pukul 9.24 pagi!! aku xsedar. seb bek bunyi col dari paah mengejutkan aku dari tido. aku mimpi dalam mimpi. tapi per yang aku betol2 dapat rasa ia 2 betol bile part aku nagis 2, memang terasa aku nagis betol2 memang kecewa gilak vavik la... n memang aku rasa betol2 sebab memang aku dah banyak hari xdpt contec ngn zy sbb die bz.. tapi aku stil anta msg, n deliverd.. so xmustahil henset die ada kt kawan dia, n kawan die baca meseg aku kasi 2, n cian kt aku die balas msg 2...

aku cume berharap, sume 2 xmenjadi reality. mungkin sebab ak penat sangat 2 yang aku mimpi merepek 2

No comments: