Thursday, December 30, 2010

nitezzzzzzzzzzzz

hai hai hai.. baru lepas habis tengok citer korea on9. xtualy xabh complet pon cz episd last n second last xlh tgkkkkkkkkkkkkk haihhhhhhhhh sakit jiwe aku.. but da way, cter 2 bes, romantik.. cool.. jer hero die cam hero hati aku hik3 cter tentang hero, cyg aku nih masih dalam utan.. susah nak contec aku,, risau jugak takot pape tjadi cz lame xdengar suare die, harap2 dia cht..

dan membuatkan aku nak tulis dalam blog nih bukan di sebabkan citer korea tetapi tentang seseorang.. aku rasa cam nak jer citer kat die aku dah tau hal sebenar.. xperlu la nak rahsiekan lagi.. maybe die takot or sometin yang len yang menggu fikiran die, tapi aku xkesah pown la cz aku dah lame tau cume aku wat xtau jer.. xkan lak aku nak cter kt die yang aku dah tau cz aku xnk masuk campur urusan die.. tapi aku cume kesian jer mesti die rasa xselesa selagi xbagi tahu aku keadaan sebenar. masalahnya aku ni der otak... senang jer perkara cam ni nak diketahui.. adoii laa...

pape jela weh.. aku nak tido sekarang and nak mimpikan cinta hati aku seorang ni, mucukkk windu kamu............. T_T nite cyg.. when u see da star,remember, dat time i always miss u

No comments: