Monday, October 17, 2011

dari pikiran aku

banyak artis yang dorang selalu dicomparekan degan artis luas negara kerana muke dorang hampir sama. tapi entry ak ni bukan aku nk cilok entry2 yang telah ada untuk dientrykan lagi sekali. kali ni aku nak comparekan insan2 yang ada dimalaysia yang memang kite kenali muke dorang sekali pandang macam artis luar negara. ini dari pikiran aku.. kalau korang rasa lain korang diam. kalau korang rasa memang sama pikiran dengan aku anda boleh komen. sekian :)

kenal pengacara makan angin? adzriefaiz adzlan? ha.. ak rs muke die same seiras dengan arjun rampal

 


 korang kenal mat lutfi? kalau korang tak kenal korang tak layak untuk digelar bloger har har har
muke die ramai y cakap cam eunhyuk dari super junior. ak rs dorang ni seiras sebab mate dorang same2 sepet hak3


ha paling last adi putra, kompem korang kenai kn? ha... muke die same dgn ... eh??? errrr same ke ape y same?? y pasti telinge x same hehehehehehhhh


No comments: