Monday, October 24, 2011

dunia baru aku

ni 1st day aku bekerje, awal2 kj dh xcuti time raya depavali nih huh!! raye aji pun xde huwaaaaaaaa.....

bile orang tanye aku kerje ape? aku juz jawab kerje pasaraya jer... sebab tu kerje susah nk cuti.... tapi dari jawapan aku tu, aku dapat tafsir sape yang pandang rendah or tak belagak dengan aku... yela dorang kerje hebat.. Aku ape ade?? kerje pasaraya jer kan...... hahahahaha lantak ampa la nak kata apa.. yang penting kerja aku ni der kelebihan untuk diri aku

1- awal2 kerje dah belajar matematik... dah tinggal 5 tahun matematik alih2 1st kj kne gune formula add math :-"
2- aku adalah pemilik pasaraya tu hahahahaha (kalau xde aku xkn berfungsi la market 2)
3- ficilitis market 2 bukan cam b5 or U-mart tp cm the store... wlo xkj dlm ofis stil duk dlm aircond....
4- aku ada anak buah 7 orang.... jwnuh nak kene handle...
5- walau penat bekerje, kerje di pasaraya tapi aku mampu mencapat target hidup aku
                 i- dapat menampung keperluan hidup aku
                 ii- dapat berkhidmat pada orag tua aku
                 iii- dapat melangsaikan hutang aku
                 iv- dapat mencapai kehendak aku hoohohohoh *tayar 4*

6- aku dapat speed bekerje sebab aku kerje dgn 99speedmart hahahahaha

tp 2la ramai famly dan insan tersayang yang risau akan aku.. terima kasih itu tanda mereka sayang akan diriku... bertuah aku memilik mereka.... hehehe tapi lawak... macam aku ni baru abih belajar sek... takot jer nk tengok aku mule kerje dgn usehe sendiri... padahal dan umo 23...

syg!! sy kumpul wet banyak2 dulu k nanti kite pergi holiday............. yuhuuuuuuuuuu!! :)

No comments: