Saturday, October 15, 2011

tolong lah tolong

aku kerap jugak terjumpe dikalangan pompuan2 ni dah tukar style... dah tak mengantungkan rantai di leher tapi menggantungkan kamere.... ok fine korang der kamere besar gedabak tu kan. bagus la aku ni tak dapat2 gi kn...

tapi... tapi......
aku nak citer der y kalangan pompuan ni terexcited sehingge menampak kesaikaian korang.... ko pegang kamere besar gedabak 2 letak kat muke ko pastu ko tagkap gambar bersame menggunakan cemere talipon! hahahahaha siyes wehhhhhh nampak sangat sakai..... ko nak tunjuk muke ko or camere or kedua2 sekali... kalau nk tnjuk ko der dclr snap la bgye ckit nmpk real ko pro gne dclr....

korang ni pakai nak melawa tunjuk hebat jer. ramai yang mampu memiliki dclr 2... tapi tak semua yang betol ada ilmu tentang penggunaan yang betol sebagai fotogapher... setakat nak tagkap gambar boleh la. klik klik tapi asas pun xde... ok la jenis cam ni tak terover.. tapi aku tengok sorang minah ni... tangkap pic seperti yang di ceritakan di atas tadi 2... aku kesian kat ko... xcun pun weh tgkap pic cm 2....

pada-pada y membace entry ni mungkin akan cakap seperti ini
"eleh!! jeles la tu pompuan 2 ada dclr ko xde!"

hahahahah lantak korang la korang nak kate ape yang penting aku nk gtau jugak aku cikit tak jeles, sebab aku tak kan jeles dengan kebagangan yang ditunjukkan pompuan 2... adoi..... siyesss sakai giler pic cm 2...

sekian lalalalala

No comments: