Tuesday, February 26, 2013

i love him

tanggal 23hb 2 en rasul datang setelah berbulan tidak ketemu. 1st time dtg drive sendiri aku risau jugak sebab bagi aku jauh jugak dari ipoh ke klang nak drive sorang2. tapi alhamdulillah semua berjalan lancar. bertolak kul7 lbh sampai kul 10 kot klo tak silap, hah cepat plk padan muke tak nak gtau dah samapi aku baru nak mandi hahah tunggu la die berejam. kua jalan2 survey barang tunang, tengok wayang. naik bebai sebab tepon osak beteri cepat abih, tak dapat tangkap gambr lansung.

keesokan hari kua jalan k.l pusing2 g ict, senang je jalannye.... untung sesat merate dapat kenal jalan hahah. target utama aku nak tangkap gambr sementara beteri fon masih ada. dapat la snap buat kenagan. tapi bebai lagi sekali g ict masuk snowalk, beteri padam terus, pe gune masuk dalam tu tak tangkap gambar. memang lepak jap jer dalam 2. pas2 balik pusing2 tempat lain.

tapi aku bahagie sangat sebab kali ni kami betol2 kua habiskan mase bersame. tak der gadoh, xde masam muke tak de sentap2 bagai wlau en rasul saya tu kuat sentap hahahaha. bahagia sangat mencintai die. dan 1st time selama bercinta aku tak paparkan kisah cinte aku dlm fb, sebab aku tak kecoh2 mcm dulu alih2 tak jadi, dan kini aku rasa mungkin jodoh kami berdua so aku degan bahagianye msukn pic kami ni hahaha ramai yang bertaye. im just say " hahahaha" so u all can understod what the meaning rite?? hahaha



this my lover
sgt suke bile die pakai bj y aku belikan
rsa dihargai :)

No comments: