Sunday, January 8, 2012

bertuahnyer aku

semalam sebelum tido anak buah aku y bernama shafiq tengok pic2 aku dalam henset. semua pic ak bsme ank2 buah aku, nak dikatakan semua la budak2 sampai kebesar mesra dengan aku. jadi shafiq ni cakap la

"pelik kan, acik ni ramai budak2 suke."

hahah aku gelak jela. aku juz jawab "acik kan penyayang kih3" bengkek budak 2 dengan jawapan aku hahahaha
tadi secara tibe2 shafiq cakap depan mak die

"ma, acik ni bertuah kan??

bertuah apenyer?? kerje tak der lagi, rezeki belum datang. pastu die sambung "bertuah sebab semua budak2 sayang kat die" hahahahaha itu rupnyer....

a,ah aku bukan nak bangge diri, tapi ank2 buah aku sume suke kat aku, kadang2 anak2 buah yang kecik2 ni die kalau jarang jumpe die takot dengan kite kan, yup dengan adik beradik dengan lain memerlukan masa untuk rapat dengan dorang, tapi aku juz ambik hati sekejap jer terus nak kat aku, sampai ada 1 masa, si kecik bernama hazril ni, die ni memang susah sikit nak kat orang mule2 jumpe, tapi dengan aku lain, memang rapat sampai 1 masa aku dukung die, n aku nak buat kerja cikit aku bagi die kat mak die, (die dah berusia setahun lebih, dah boleh berjalan dan bercakap walau pelat kih3) aku bagi kat mak die bukan kat orang lain, die menangis tak hingga..... pastu aku pun panggil la semule die datang dekat aku.

berlari datang kat aku sambil menangis tersedu2 sedih sangat hahahaha baru aku sedar... sebenarnye aku tak perlu menangis jika aku putus cinta or terasa seperti terasing dengan seseorang kerana sebenarnye aku dikurniakan lebih kasih sayang. betol, aku sebenarnye sangat bertuah kerana ramai yang sayangkan aku...

p/s orang tua-tua ada cakap kalau budak2 suke kt kite itu tande kite seorang yang penyayang, yes!! bukan aku bangge diri, dah fakta cam tu kih3..... (aku memang sayangkan budak2)

tak de gambr utk entry ni cz kalau nak update pic aku dengan ank2 buah au, tak boleh letak sorang jer kene semua, so byk pulak pic die, mlas nk edit dulu so kosong jela entry kali ni hohoho

No comments: