Thursday, January 12, 2012

weslife dolu2



dulu time msih budak hingusan baru naik sek menegah, time taon 2 memang pames kumpulan weslife ni dari kalangan remaja waktu 2.... termasuklah aku. time 2 aku minat giler die.... katenye dorang hensem!!! antare 4 orang ni aku paling suke yang ketua dia.. 4 dari kiri per tah name die dulu punyer ingat tapi sekarang.. haram tak ingat dah name hahahaha itu la beze dulu dan sekarang... sebab bile sekarang aku tengok weslife yang dikatakan hensem nih erkkkkkkkkkk tak la hensem mana pun. (sebab mata dah duk meroyan dgn artis korea) ngeh4.....

dulu time kecik2 susah nak dengar lagu die.. kadang2 jer akan keluar kat tv2 lagu dorang. time 2 punyer la syok giler..... lagu dorang siap hafal lagi.. tapi keje sek bahasa inggeris aku tak leh hafal plok... pelik2... tapi sekarang dah senang.. ko nak dengar jer lagu ko minat... ko g jer cari sebab sekarangkan dah ader internet.... guna jari pon boleh..... bile dah boleh tak terase nak mencari pulak kn, ,sebab lansung tak ingt dah hahaha yang teringat pasal ni sebab pagi tadi lepas subuh aku dengar lagu bascretboys dalam hp ak, hah group same nek la dgn weslife ni, terus teringat kt weslife....

p/s ermmm bile jumpe company besar2 katanya nak cari y lebih berbakat.... bile dah jumpe company sederhana takot pulak nak hire aku sebab takot bagi gaji cikit kat aku... kalau dah tau awl2 nape suh aku g interview?!!! adoyai... eh eh cam salah tajuk jer last ni lol!!!!

suara dengarkanlah aku
apa khabarnya.. pujaan hatiku..
aku disini menggu masih mengharap
di dalamhatinya...
suara dengarkanlah aku
apakah aku selalu di hatinya..
aku disini menunggu masih mengharap sinaranhatinya...

eh eh ni pun bukan lagu weslife erk???


No comments: