Wednesday, January 11, 2012

thats me!!

ini la aku... wajah 2012... 
nk tnjuk jam baru benornyer ha4

tiada beze pun... actually entry kali ni juz nk kongsi citer tentang kegemaran aku. aku suke kua jalan. memang kaki jalan, bile jalan suke g makan2 bile makan2 aku akan tangkap gambar.. sebab aku suke tagkap gambar makanan....
nasi beriyani y sedap

roti lembut yang sedap

muke indah menikmati makanan



tiramisu coffe... wuhuuuu sgt sedap ok..
minum2 di pak ali kopitiam..

 aku sekarang duduk umah kakak aku... aku malas nak kua rumah kalau dah der dalam rumah, punyer lame aku duk kat klang ni ni la pertame kali aku teman ank buah aku g mandi kolam kt bawah villa perdana ni...





tapi klo nak lepak sorang2 ak x berani takot cz der mat itam ramai kat kawasan ni sebab kalau nak kua lepas tension boleh kua g alam impian... kalau kat sini nak naik moto g sorang2 pun boleh... cz aku tau jalan hehehehe



ok sekian 

No comments: