Friday, January 6, 2012

hope

dah lama tak berblog sejak rajuk hari tu, malas dah nak berblog so xde dah la berblogwalking, tapi sahabat aku ni pujuk balik agar stil active berblog... ya. ya... die nak tau kisah ku... terimakasih sahabat kerana tetap ingin mengmbil berat akan diri ni walaupun kita berada jauh terpisah cewaahhhhhh!!!

tadi membaca sebuah blog. membaca kisah dia membuatkan aku terfikir, bukan aku saja yang hadapi tekanan dalam hidup... ya.. sebelum ni aku tersangat depress... umur makin menigkat.. kawan2 sume dah berjaya.. aku kerje pun belum lagi.. aku hadapi kemurungan yang terlampau... kak aku selalu bg nasihat fositif.. katanya aku masih bertuah kerana masih ada lagi ramai yang bertahun-tahun kerje tak menentu, aku ni masih lagi awal dan masih boleh mencari...

sebenarnye aku dah putus asa.. aku dah jadi berhenti mengharap... aku cemburu kawan-kawan lain dah mampu meneruskan kerjaya dorang, aku?? masih menjadi bebanan family... sekarang semangat aku kembali naik semula.. aku tak boleh putus asa... aku kene bersabar... mungkin rezeki aku belum sampai... kene selalu berdoa dan berusaha...

insyaallah... aku juga mampu berjaya seperti kalian...


2 comments:

♥ cik .hanie ♥ said...

sabaq noe . kita sama2 rsa benda ni , xlama lg ada la rezeki hg . hg kan putri tut tut . =p

miss su_gy said...

hehehe yehhhhh puteri tutu yang ingin bahagiakn org y die syg.. alih2 org y die syg pergi pd org y die syg.. bkn pd putri tutu.. tp puteri tutu bahagie...

hahaha so sabaq jela skrg ni... polon2 sabaq