Sunday, May 29, 2011

about me

1- tabah harungi segala dugaan
2- yakin tuhan memberi semua hambanya kebahgiaan.. tiada yang terkecuali
3- konfident terhadap diri , bakal berjaya satu hari nti
4- beri peluang kepada diri sendiri untuk menggapai kebahgiaan yang mutlak.
5- berjanji jangan mudah dengan orang sehingga dikhianati.
6- sayang pada insan yang benar2 ada hak untuk kasih-sayang yang ingin di berikan

insyaalah aku mampu harungi semua ini... aku lepaskan die kerana aku tahu die sudah tidak yakin akan perhubungan ini berkahir dengan kebahgiaan...

aku bukanlah bidadari kamu untuk selamanya.. jodoh kita hanya diberi panjang selama 3tahun.. bersyukur masih rasa dihargaai pada 2tahun walau makin rasa terbiar selama setahun ini.

terima kasih atas segalnya... aku xmmpu berhadapan dengan mu walau drimu mahu kita masih menjadi kawan kerana aku tak mahu menipu diri ni kerana aku masih sygkn kamu sebab itu aku membuat keputusan pergi jauh dari hidup kamu...

gila aku rasakan org yang aku syg putus dtgh jalan dan berpura2 mnjadi sahabat. kecuali la jika drimu memag sudah tidak ada persaan syg dlm dri kamu sebab itu kamu mudah untuk berhadapan dengan aku...

benarkan kata-kata aku???????????

No comments: