Wednesday, May 11, 2011

bila tiba di pahang...

assalamualaikum...

di saat aku menulis entry ini, ak sedang berehat2 di rumah la... aku dah abih belajar.. tapi belum pasti lagi selagi belum keluar result exemnye...

cerite tentang abih belajar ni, ramai la soalan-soalan yang keluar dari mereka2.. aku tulis 3 carta paling teratas yang kerap kali aku ditanya.

1- abih bejkar ni nak buat apa?
2- tak nak sambung belajar lg ke?
3- dh abih belajar xnak kawin ke????

haaaaaaaa soklan y ketiga 2 buatkan muka aku menjadi

seperti ini    =.=" 
seperti ini     *0* 
dan sperti ini    =))

lawak ada. blur pun ada adoiiiiiii nape ramai yang tanyae soklan ni...

der seseorang ni maseg aku bile abih belajar nak wt pe? mesti la ak jawab nk keje dulu kn.. pas2 die rasa cam terkejut n terus balas maseg aku berbunyi cam ni

" tak nak kawin ke?" 

hahahha mesti la aku akan kawin tapi mesti la kj dulu.. xkan abh bljr terus kawin kn.. kumpul dulu duet sekurangnye ckup kj setaun... adoiiii ak bagi peluang kawan2 aku yang dah betunang itu kawin dahulu la... k.la malas nak tulis panjang2 aku sakit kepala berdenyut2 ni, xtau la sejak2 ni makin kerap sakit kepala..
sekian.

No comments: