Friday, May 6, 2011

selamat tinggal usm...

assalamualaikum...

genap entry yang ke-170 merupakan entry yang akan aku ingat setiap masa.. segala barang sudah kemas.. mak aku baru je col dah bertolak dari p.buntar nak datang penang amik aku.. sayunyer nak tinggalkan usm.. banyak kenagan suka dan duka kat sini.. xpela.. perpisahan ini bukan perpisahan yang menedihkan ni perpisahan yang harus terjadi untuk menigkatkan lagi pengalaman hidup seseorang itu..

semoga lepas ini perjalanan hidup aku semakin lancar.. menempa kejayaan bersama kawan-kawan yang lain.. lepas bejaya?? get maried wakakakaka. sebenarye sedih nak tinggalkan kawan2.. semalam lg terasa di saat keluar dewan exem selepas jwp exem saiko.. berkahirlah gelaran aku sebagai student usm nanti.. cz lepas ni xde dah nak exem kt DUP lg kn...

k.la malas nak cter lebih2 cacing2 tacing2 aku nak g mandi nak siap2 untuk bertolak ke kedah lepas 2 baru pulang ke pahang.. ape lagi weh!!! enjoy laaaaaaaaaa holiday hik3 daaaaaaaaaaaaaaaaaaa sahabatku sekalian terumata sekali budak2 grafik. korang memang hebat dari segi polon!! hidup polon art!!!........

No comments: