Monday, July 18, 2011

6 bestari

elo dear blog...

aku nk citer nih, bile aku tengok citer kat tv9 tajuk "6 progresif" aku terimbau kenangan lame aku time form6 dulu. kat sek aku 2 der 2 kelas jer 6 alfa dgn 6 bestari. pada pandagan cikgu2 kelas 6 alfa lg bagus dr 6 bestari..     mungkin kami dianaktirikan kot. bagi aku xboleh cakap cam 2 sebab 2x kelas bukanya sama matapelajaran y diambil, sbb clas alfa pilihan amik akaun, kelas bestari pilihan amik sejarah. so tidak boleh dibezakan antara kelas pandai dengan kurang pandaikan. sbb masing2 ada kelebihan die kn.tapi walau aku dalam kelas bestari aku tidak memilih sejarah sebab aku xsuka sejarah sebab itu aku pilih seni. kelas alfa pun der y xamik akaun tapi amik seni

 (aku rasa seperti budak special jer y mik seni ni sebab xramai y dapat masuk kelas seni ni hak3)

tapi cam dikatala kenapa cikgu tak suka kelas kami sebab kelas kami ni banyak buat masalah berbanding kelas alfa hahaha. kelas aku la yang bising, rajin ponteng sekolahm ponteng kelas. kalau aku, dalam seminggu 2 mesti aku akan ponteng sehari hahaha tapi xdela tiap2 minggu.. kang naya pulak rekod aku.. aku ngn member2 aku menang degil sikit.. berbeza dgn kelas alfa, budak2 kelas 2 sume jenis pasif. masuk dalam kelas dorang alahai sunyi giler... cam xde orang...

cikgu banyak xsuka kelas kami ni.. dorang kata kami banyak main xfokos dalam pelajaran, tambah2 budak laki result adoiiiii memang xboleh blah la time 2... tapi dorang silap... sebab kami y kuat bising la bukti kami ni budak y aktif... sape kata kami xboleh dapat result y cemerlang??? bile stpm y betul semua cikgu terkejut semua kelas 6 bestari dapat keputusan y cemerlang. budak2 laki y cikgu perlekehkan, sume dapat pointer 3 ke atas. kami sume dapat masuk "u" tau.................

sape kata budak nakal teruk?? xla teruk sangat jika nakal itu bertempat... teringat lagi aku ngn kwn2 main aci nyorok dengan cikgu sebab ponteng klas. ala masuk klas pun bukan kami bg perhatian kt cikgu tu, dari kuag aja besembang kt blkg bila cikgu mengajar, baik kami kua terus kelas cikgu tu pun tak sakit hati kn...

p/s aku budak seni, der studio seni, selalu kalau nk ponteng kelas, aku masuk studio seni lepak situ. syokkkk oooo hahahahah rindu saat 2.....................




No comments: