Monday, July 11, 2011

....(";")......

being single its not means to find a new cople.or  a new lover ,. but juz want 2 release tension.
from this we know, his realy dont care obout we.. his not contec u even call you or sms u when u become sulky. whos said love 4 a long time can make dis relationship be a pure love? from now on, i want make new dicition,
when you know someone, n when he told u he love you and want marry you, pray to ALLAH. love after marriage is more wonderful.

"cari seorang lelaki yang lebih sayangkan kita dari kita sayangkan dia kerana die mampu jaga kita tanpa ada keegoan"

"jika mencari lelaki yang lebih kita sayangi dari dia sayangi kita, dia akan merasa bongkak dan ego. mungkin satu hari dia akan tinggalkan kita, kerana dia tidak begitu menghargai kita"

mungkin perlu aku terima seseorang y tidak aku cinta sekiranya die begitu ikhlas utk myyangi aku dari menuggu org y aku sayangi tp xpernah menunjukan keikhlasan dalam cintanya. y penting tiada yang lebih indah dari cinta ALLAH S.W.T

untuk bakal suamiku y bnr2 dijodohkan utkku
cintailah aku kerana agamaku
jagalah maruahku aku seperti mana kau menjaga agamamu
hargailah aku seperti mana kau hargai nyawa mu




No comments: