Monday, July 25, 2011

akhirnye!!!

assalamualaikum....

elo dear blog, dear followers n dear silent reader.... selama berminggu line "berok pki reben ni" asyik demam ijau jer... so tersangat susah nak ecess internet dan update blog.. akhirnye dalam sejarah malam ini!! demam ijau berok aku dah pulih sedia kala menjadi biru...................................

baru la dapat upadate blog malam ni.... selama line xdek, banyak entry y aku dah plan nak update tergendala bersawang dalam memoro kepala otak2 aku nih. tapi akibat dah lama citer tu ia telah menjadi lapuk T,T..
aku malas dah nak update citer 2 so aku juz nak buat ingatan dengan "menglinkkan" perkara yang xdapat dilaksanakan lagi dan malas nak laksanakan....

ari jumaat : kua kuantan jalan2 dengan paah dan adik die.

                 (peristiwa xboleh dilupakan)

  1- balik jengka naik bas bee huat, nazak kerana bila naik bukit, org naik basikal pun boleh potong
  2- pemandu bas itu tidak pernah jadi drebar masuk ke jengka, nak masuk simpang ke bustand die telah telajak!! hahahaah kecoh sume org dalam bas tu bagi arahan belok kanan, die p stright jugak =,="  depan2 balora mastika bas tu u turn.....
  3- semasa dalam perjalanan dekat maran, selisih dengan lori. tiba2 bunyi meletup "pom!!!" aku pandang kanan aku tengok berasap belakang lori 2, ezos kot y meletup =,= cian kete kancil kat belakang die kene jerebu spontan =,=

(arini kua temerloh potong rambut... he heh.... )

nak tangkap gambar nak tukar header baru, tapi xtangkap pun so header sedia ada akan digunakan selagi masih ada kontrak =,=

No comments: