Tuesday, July 12, 2011

sun flower....

assalamualaikum...

baru jer selesai tegok citer "ana lulu" bile aku tengok citer ni perasaan yang same epy seperti aku tegok cter komedi romantik dari drama korea. yup!! memang pasti perasaan y sama. cter yang sengal2 die, konflik xterlalu berat utk membuatkan rs benci pada plakon antagonis seperti myampahnyer aku tengok konflik cter seberang hak3

 sofia xdela nampak jahat sangat cz masih ada sengal2 die. lurus bendul ana lulu bersama shabat die membuatkan aku tertarik nak tengok sampai habis. citer romantik komedi ana lulu setaraf dengan komedi romantik drama korea y pernah aku tengok
(ni pandangan wa kalau der y xske der wa kisah?? grrrrr)

bunga n ana lulu y sweet 
mereka sesuai belakon dlm drama ala2 korea ni sbb muke dorg  internasional

point y penting aku nk citer ialah, beg ana lulu pakai!!! hahahaah beg die same cam beg aku.. tak sia2 aku beli pada tahun lepas beg tuh kih4


No comments: