Sunday, July 3, 2011

semalam punyer hal


dearr blog ini entry semalam punyer hal ari ini baru cerita...

gambar hiasan tiada kene megene dgn cik suzy mahupun tuan leman C|:

semalam 1st time pegang stereng kete n drive. fulamak.... mmg gempak abis.. first msuk gear kete mati. ok wut cz 1st time. tiada lansung pengalaman. lepas tu start enjin lagi sekali tekan klas msuk gear jalan.... tukar gear 2 jalan.. pas2 belok kiri....... selamat dan berkesan xmasuk longkang

 (belajar di atas jalan tar ok bukan di padang. kt padang boleh la pusing silap mane pun xkn terbabas oleh itu aku hebat dari y bljr drive kt padang muakakakaka)

terer r kan xperlu susah sangat ajar aku, cume perlu ingt gear je, msuk gear 2, jgn p silap msuk gear 4 muahahaha yang mungkin cian bapak aku yang duk sebelah. bak kata abg long aku yang ada ditempat kejadian megulas berita mengatakan 

"alamatnye orang duk sebelah 2 pening cam tu ja"

cett!!! xde kata2 nikmat hikmat lansung utk didengar oleh aku. tapi syok rasa nk bawak lagi kete. yeyeyyyyy petang ni belajar lagi boleh terus pusing kontan la sat g llalalalalaala.

p/s aku belajar kete y xde power stereng, klas ketat, kete besar. rasa2nye mencabar bg aku. dan aku suke pada cabaran itu kerana aku dapat atasinye dengan sengehan kerang rebus

4 comments:

Wan Jun Smile said...

smgo cepat2 pandai drive!

Teuvo Vehkalahti said...

Greetings from Finland. This, through a blog is a great get to know other countries and their people, nature and culture. Come take a look Teuvo images and blog to tell all your friends that your country flag will stand up to my collection of flag higher. Sincerely, Teuvo Vehkalahti Finland

miss su_gy said...
This comment has been removed by the author.
miss su_gy said...

wan nti sy dh pandai sy mau drif dgn kamo hak3

teuvon thanks join my blog,im done visit ur blog :)