Wednesday, November 10, 2010

blog award

ok tadi aku telah ditag untuk memiliki blog award anjuran spa xtau, sowi la yerk cz ni baru 1st time ak ditag hak3 sebenarye malas nak update cz memang malas tapi disebabkan ni 1st aku di tag so aku rajinkn jugak untuk jayakanya horeyyyy


ini la award die, comei memang comei.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

http://secretmashiey.blogspot.com di mata kalian blog aku ler tu.. (blum tengok sila blogwalking)

okeh ni adalah blog member aku merangkap member aku paling senget dan sengal hak3 tapi aku tetap sayang die.. sebab rajin tag aku adoii... kena jugak la update kalau x menangis pulak budak 2 kikikiki.

2.nama blog anda dan kenapa letak nama tu

sebelum ni aku letakkan nama lain.. "galeri kehidupan" tapi cam skema lak bunyi die hik3 aku tukar la "my heart never lie" why?? because eceh speking plk, dalam blog ni sume citeryang lahir dari hati aku, xder tipu2 tau.. dat y aku letak tajuk 2. amacam mengancam x???

3.nama URL blog anda dan dari mana datangnya idea itu

jawapan aku senang jer cz mase mule2 wat aku memang blur pasal blog ni. aku wat pun sebab ikut orang hak3 so aku tak pikir panjang @ tingi@ masak2@ tak masak aku letak la setiapelangi.blogspot.com sebab aku ingatkan nak tulis jiwang2 jer dalam blog aku ni kisah aku dengan cinta hati aku. so setiapelangi 2 adalah tagline percintaan kami. kalau nak citer tentang sejarah penubuhan tagline 2 rasanya dah jadi tajuk len dh. so xyah la korang tau....

4.apakah method dalam penulisan blog anda

arghhhhhhhh cam soklan exem aku yang dah lepas. jadi sawan sikit bila dengar pekataan method ni. jawapan die?? tunggang- langgang dan suka-suki. der mase jiwang der mase gedik der mase sopan gitu awwwww. menceritakan perjalanan hidup aku la...

5.apa perasaan anda bila lihat blog orang cantik dan menarik sedagkan blog anda tidak( kadang-kadang blog sendiri cantik tapi merendah diri)

aku akan jadi sawan kejap, mental dan teruja, sampi der 1 entry bulan august aku tulis tentang blog yang aku suka baca sebab menarik. teringin nak wat cantik cam tu jugak. bila tak boleh baru aku akan cakap "uji jadila diri anda sendiri, jangan tiru orang huh"

6.bilakah blog anda diwujudkan

aku lebih kurang jer sama melahirkan blog ni sewaktu dengan bloger cik nani pada taun 2009. tapi cian tak femes orang tak tau pun hik3

7.siapakah orang pertama yang tahu dan menjadi follower blog anda

malas nak cakap panjang-panjang sudah semestinya cik nani. sebab dia la orang pertama aku paksa jadi folowwer kah3.. "i polo u.... "

8.sila tag lima nama lain untuk menerima award tersebut dan forwardkan syarat-syarat ini.

aku malas nak tag cz nanti xdalah peluang aku nak menang hak3 sebenarye aku tak ramai folowwer pun so xtau nak tag spe. so sape yang nak di tag sila beritahu secepat yang mungkin sebelum tarikh tamat. tettttt.......................

2 comments:

Anonymous said...

uji,tag nad laaaaaa

miss su_gy said...

nad tag cm ne.. meh ler nme blog kamo nad..