Monday, November 22, 2010

indahnya jika.... benar

aku terserempak dengan mereka sedang makan di dalam pizza hut. mereka cuba untuk tidak perasan hadiran aku. aku pun dengan selamba berjalan kearah mereka sementara menuggu hubby aku pergi menjelaskan bil makan..

eh, xsangka pule boleh jumpe kt cni. sampai ati wat2 xnmpak yer, xpe.. jgn risau aku dh nak kua dh, so korang xyh la rs x selesa cam td. aku tersenyum lirik ke arah c pink. c punk aku mejeling2 sambil tersenyum sinis. muke dorang agak masam . yela xsuke kn..

eh ak rs bangge sbb dapat gabungkn korang berdua. yela klo aku xlepaskn kau, mesti kau xkn bersama dgn pink kn, sbb kau kn ckp kau suke pink semasa msh bersama aku lagi. aku tersegih memandang tepat ke arah c punk. tapi kenapa lama sgt mik kesempatan? 2 taun baru aku dgr kebahgiaan dorg? lembab toi la kau ni punk. ujar ku sedikit gelak sambil menepuk kuat belakang bahu c punk. kire bukan salah aku la kn tglkn kau dahulu kala....

tapi cam pelik la byk2 orang c pink ni jugak kau berkenan, xpela dah jodohkn, lagipun kau kn knl die lbh dr knl aku, opsss kau bukan betul2 kenal aku pun, x pnh kenal aku ni cam mana sebenrye... kalau kau nak tau aku ni baik ati, xsuke ckp xelok kt org.. tapi aku suka cakap xelok pada orang y memang layak diberi perhormatan pada kata2 aku y xelok 2. aku tetap mengekalkan senyuman.

pada kau punk maaf la ye. aku tetap xboleh nak buang rasa menyampah aku pada kau. sebab kau xpenah nak mintak maaf... sebab kau ni pengecut, penakot... kalau dari dulu pernah bincang pasal salah paham, opss bukan salah paham tapi memang saja korang nak wt onar dalam khidupan aku kn, aku dh lupe akn perasaan menyampah ni.

tapi xpela time kasih jugak la pada kau punk sebab aku ilang kau untuk bertemu dengan insan y selayaknye dengan aku. kau xlayak untuk aku. fuhh lege bila dapat luahkn selama ini aku pendamkan. yela aku xpnh ada kesemptan untuk luahkn rs aku ni kt kau dulu betapa xlayaknye kau untuk hadir dalam hidup aku. cam mana kau rasa bahagia dengan per yang dah kau lakukan, aku doakan kau akan selalu bahagia.. jgan cakap jer lebih tapi xjadi!! aku tepuk lagi bahu c punk sperti sekuat tadi sambil tersenyum

kau c pink, harap2 y ni la yang terakhir sperti mana yang kau katakan, yela malu la cikit, bru kasih sayang sudah berjumpa dengan family. pas2 xjadi. xmalu ke?? opsss maafla yer c punk terlebih suda mengata pink kau ni. maklumlah aku ni mulut memag lazer ckit. cume kau xpnh lagi dengan lezer mane mulut aku ni hik3...

oklah aku pun menyampah tengok korang ni lama-lama aku ujar sambil memeluk tgn hubby aku sambil memberi senyuman kepada mereka. aku blah dulu la. pesanan aku, xyah la nak mengedik sangat tentang hal korang 2, xhebat mane pun.. kalau nak bagi aku jeles ckit pun x, cume jelik jer ngn korang ni. korang memang sepadan!! peragai dan sikap korang memang sama!! ujar aku senyum sambil menunjukkn ibu jari tanda best.

ok la blah dulu yer daaaaaaaaaa aku melambai pasangan itu sambil berlalu puas.

(part 1.. part 2 to be continued) wacaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: