Tuesday, November 23, 2010

norhafizi vs baek seung joo



salam reader.. miss u mr blog.. (ak pumpuan so bia la blog ni jd mr kih3) ok. pada penggemar cerita korea, sape xpenah lagi tengok citer mischievous_kiss?? sape y xpernah tengok lagi, pergi la tengok, rugi sungguh kalau korang xtengok lagi.. citer die swett sangat.. lakonan kim hyun joong sebagai baek seung joo memang cool habis.. kalah lakonan die sebagai ji hoo dalam boy over flower.. heheh memang cair gegiler la...

ok aku sebebnarye bukan nak citerkan tentang citer korea ni. sebab tajuk die xder kene sangat kan.. kalau anda nak tahu hafizi adalah cinta ati aku, manakala baek seung joo adalah keminatan aku.. tapi kalau korang nak tau dorang ni sebenarye punyai banyak persamaan..

jika dalam cerita baek seuing joo ni mempunyai pelbagai kelebihan, sume tau la, same la dengan hafizi ni die pun boleh wat banyak perkara.. contohnya, baek seung joo ni punyai kelebihan mempunyai banyak pengetahuan, hafizi juga punyai banyak pengetahuan..

dalam cerita baek seung joo ni pandai men gitar dan menyayi, dalam realiti pun baek ni memag pndai men gitar pun, my hafizi pun pandai men gitar n menyanyi.. suare hubby aku memag mantap..

dalam cerita baek seung joo pandai memasak, sama cam hafizi aku, dia memang pandai masak kalah aku kih3 dalam cerita ni baek seung joo memang perfect la cool, pandai, semua benda boleh wat, hafizi pun banyak bende die leh wat,

sebab itu aku suke giler citer mischievous_kiss ni, kim hyun joong memang hensem... hik3
baek seung joo comei hafizi aku kacak ki3




2 comments:

Anonymous said...

wei,ang ja at,gune ayt aku...'hebat'...xaci2!!!nadhebat~

miss su_gy said...

wahahahaha kt ner ayt hebat ak gne 2, ak xpasan lak kikikiki