Sunday, November 14, 2010

gelora & epy ending

14 nov 2010 4.49 ptg.. akhirnye aki cyp jgk edit gambr n masukkn dlm fb.. haiiiii dear blog...... lama tidak ku melihatmu... sebelum nak citer panjang lebar. aku nak tanya korang korang pernah tengok citer "gelora di hati sarah"??? ha.. klo dah tengok diam, klo blum tengok 2 wat2 dh tengok suda.... ok aku bukan nak adaptasikan citer gelora di hati sarah 2 cuma aku nak adaptasikan tajuk die 2 jer... "GELORA"

kenapa gelora?? ini kisah antara aku dengan hubby aku.. kami plan nak kua jumpe 12 november 2010 setelah sekian lama tidak bertemu (8bulan) kre setengah tahun 2.. so awal2 plan memang xsabar nak nanti tarikh tibanya waktu tu...

tapi gelora datang beberapa hari sebelum tarikh 2. 2,3 hari sebelum 2 kerap sangat gadoh dan salah paham..sampai pada 12 november 2 memang plan xnak jumpa dah.. namun berkat dah takdir, walau apa yang terjadi kami tetap akan bertemu..

segala yang telah plan sume xjadi n berlaku pekara lain yang datang secara spontan.. means, tempat bersiar-siar.. shoping.. n berakhir dengan epy ending... walau banyak cabaran dan dugaan kami berjaya tempuhinya dan merasakan inila kenagan y paling indah selama perkenalan kami.. ini la date ynag paling mencabar dan date yang paling romantis yang tak pernah kami bayangkan...


dear... sayang yang hadir xkan luput sampai bila-bila luv u so much................

No comments: