Friday, February 18, 2011

contest kekasih paling hot

assalamualaikum... mood sekarang => sengih bagai kerang busuk...

tadi pas subuh aku nak tido smule tp on jap fb gune henset, sebab die 1 jer untuk melihat sesuatu yang aku tgu2.. bile bukak penantian aku dah terlaksana... ecited punye citer aku on9 trs guna lappy, mata mengantuk terus ilang.. dan terus aku wat entry nih... ok nak bagi korang paham

sebenarnye semlam aku dipaksa member aku untuk masuk contest kat pages fb ni so disebabkan die aku pun masuk la dan bile dah sent contest 2 aku pulak jadi teruje giler2... untuk pengetahuan korang pic aku dah di uplodkan dah... so untuk silent reader aku kalau korang rasa kami pasangan paling hot eceh.... boleh la tlg like pages y telah di link kn itu dan like picture ini...


jangan like dalam blog ni plk hek3 like dlm folder contes kt fb pages pakar diari hati  ni tau

trimas y sudi sokong kami ngeeeeeeeeeeeeeeee luv u all...

4 comments:

♥ cik .hanie ♥ said...

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

miss su_gy said...

ouchhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Anonymous said...

ouuucccchhhhh,awwwwwwwwwww...nadhebat~

miss su_gy said...

nad, ang hebat ngat ka? ahaks!!!