Tuesday, February 15, 2011

die pandai masak

disaat semua orang tido nyenyak diulit mimpi xkira la basah ataupun kering, namun di saat itu juga mataku masih belum tertutup. aku terdengar satu bunyi, aku amatinya perlahan-lahan... ya.. ada bunyi... bunyai apekah?? aku cuba menalisa lagi akhirnya aku sudah punyai jawapan.. bunyi yang didengari seperti "kruk kruk" ak sebenrye xpasti nak eja bunyi 2 cm ne hak3... adoiii 2 bunyi perot aku la... lapa.............. T.T

Di saat lapa. terbayang masakan sedap2. bila lapa rindu kt hubby aku lagi kuat. maka terbayanglah masakan yang pernah cinta hati aku ni masak untuk aku.

1st -> TOMYAM CAMPUR pakej lengkap bersama nasi dan lain2
2nd -> GULAI AYAM pakej lengkap bersama nasi dan lain2
3rd -> BIHUN GORENG 
4rd -> NASI GORENG


JELAS TERBUKTI CYG AKU NI MEMANG PANDAI MASAK!!!
huwaaaaaaaa lapo, lapa.lapaq,lapio


2 comments:

Nurul said...

hai cik suzy..tak nak psg shoutbox ke?
hutan kabut ade wat ttorial sal shoutbox..hehehehe~~

miss su_gy said...

hehehe dh tgk dh.. mmg mnrik... tp msh xtau nk psg ke x shoutbox 2