Wednesday, February 16, 2011

syuh3... jangan kacau mimpi aku

salam dear blog, arini aku bagung awal nak basuh baju yang dah lame bertangguh, alih2 mesin basuh xleh gune sekarang ni sebab dorang tutup suis nak baiki lif arghhhhhhhhhhhhhh penat doooo dah la kne panjat tangge 7 tingkt nak ke bilik ak nih...lif xberfungsi.

bukan ini entry sebenar aku nak citerkan, hal sebenarye ialah.. aku 2,3 arini duk mimpi orang yang xsepatutnya aku mimpi. nak kata musuh 2 xdela la kan. nak kata time nak tido duk benci die dulu x jugak cz aku xpenah duk pikir tentang die pun.. haih menyampah akuuuuu... duk mimpi die menatang per... ni yang wat aku betol2 makin meyampah kat gerangan tuan punya badan 2...

2 comments:

♥ cik .hanie ♥ said...

alaaa.. dia sja dengki ang 2.. msa dia nk tidoq..tetiba ang pun muncul dlm mimpi dia jugakk awwwwwww... !

miss su_gy said...

ouchhhhhhhhh ak muncul dlm mimpi dia........ ptt la hak3