Sunday, February 27, 2011

purple day wif him

assalamualaikum....

sekarang menuggu baju dalam mesin 2 berhenti berputar.. sambil menunggu aku nak kongsikan peristiwa yang berlaku semalam... sangat terharu cz my lovly wt kejutan untuk aku.. per kejutan 2 xperlu la diceritakan cz saya ni xnak dikatakan riak hu3..

aku happy sangat semalam cz dia datang temankan aku dikala aku kesedihan. yela kan aku bersedih dan tension dengan fyp aku yang xmampu masuk pameran.. kebetulan die wekend.. n nak balik kedah jumaat 2.. so die blh datang jumpe aku sabtu 2 bersamaan semalam lah..

tapi der peristiwa sebelum die dapat wekend 2. cz jumaat 2 die dapat tahu nama die naik duty ari ahad ni, die geram la kalau kne duty die xboleh la balik.. huwaaaaaaaaaa aku nak jumpe die.. die pun bengang la cz minggu lepas die dah duty y die kne, tp duty lagi mingu ni berturut2.. disebabkan cyg aku ni keras kepala ckit hik3 die fight ngn kopral die.. tntg wekend die 2 last2 die menang!! so nama die xnek la kne duty.. petang jumaat 2 jugak die bertolak ke kedah. sampi tgh malam. now die dah kt bentong.. xlame lagi sampai la kem die kt mentakab 2...

walau semalam xckup mase nak g jalan puas2 aku xkisah sangat cz yang penting die dh der kt sisi aku, 2 ckup memadai.. yang paling bes semalam g kroke, aku y xpernah nyanyi time kroke ngn die, aku duk menyumbangkan suara aku ni hahahah die pulak p amik lagu duet je, per lagi kene jugak la nyayi tapi bes kot. dari mik sejam tambah lagi setengah jam kih3

boleh lagi die cakap nanti time wekend tiap 2miggu sekali die balik jumpe aku. adoiii syg aku ni wt phg ke kedah 2 cam dekat jer dari mentakab ke temerloh?? blik jumaat pg ahad blik sane.. penat 2 syg... tapi kalau dah syg pape pun boleh kn kn kn...

sayang, thanks sangat2.. sebab harungi kesedihan bersama saya.. saya epy sangat2.. disaat ku berduka drimu hadir penyembuh luka.. now sy dah xsedih2 lagi... kerana sy awak yang datang pkai tshirt len tukar baju dalam keta, pakai tshirt y saya belikan hik3 lawak la.. tapi mmg saya nak cam 2 pun.. saya nak kite pakai baju same kale.. dat y saya dah awal2 pakai bju puple.. kih3...

sayang........ i luv u so much...


menunggu cik nani g pasar malam ak snap pic die jp.

itu lah sebabnye kami der kt skul seni semalam hak3

No comments: