Wednesday, April 27, 2011

detim ngn my bff...

assalamualaikum...

hari ini aku habiskan masa bersama member bek aku bernama cik nani.. sebelum ni aku habiskan masa bersama dak2 grafik.. cian die kne tinggal hak3 so arini aku kua la ngn die memandagkan saat last kami kua jnjalan kt quensbay ni... kalau korang nak tau kami ni selalu kua berdue jer cz kami ni sempoi.. kua berdua pun jadik.. aku plan arini kua pakai kasut... so memang hensem la kami.. xcaya tengok gambar ni hensem kn???
cam model kn kn kn.. kaki aku panjang layak dh 2 jadi model

menceritakan tentang kasut sbb dh lama xpakai kasut ni, tapak kaki aku sakit sampai sekarang huwaaaa
hahah aku tadi jalan kaki nak blik bilik punyer xtahan sakit kaki aku cabut kaki 2 berjalan berkaki ayam.. maaf yer bukan pakai kaki ayem ayam =,="

ok kembali pada cerita, aku ngn nani ni kalau g qbay.. xsah kalau xbeli ais krim mcD.. mesti rindu rutin ni pasni cz pasni xde dh nk g jenjalan qbay.. makan ais crim mcD..  =(
banyak koleksi gambar kt aku pic tgh mkn ais crim 
hak3 pic ni dtgkap sebagai bukti kegilaan kami thdp ais crim mcD.... =P

aku g qbay ni sebab nak belikan jeruk kat akak ak sama.. gila mahai.. tapi dsbbkn nak beli buah tangan kat dorang aku x kisah.. biaq mahai yang penting leh makan... kami sempat tengok citer paranormal pertama di malaysia.. gila seram tengok.. sampai bunuh2 tapi bile balik bilik bace blog org 2 mengatakn cter ni menipu jer lebih!!! huh jadah nguh  

Banyak kenangan yang dilalui selama 3 tahun kat cni dan selama 2 tahun persahabatan kami die la insan yang betol2 paham aku, terima buruk baik aku. time kasih sangat kat ang yang sudi jadi kawan aku slmenye..
aku malas nak cter panjang2 bia gambar yang menceritakn segalanya cewah!!!

minah bajek cm rain

aku si penggemar ais batu yeh!!!!
part plg bes ak syok penyekkn otak minah ni. 2 y aku paggil die penyek!! wakakaka

hah disebabkan aku duet xbanyak.. aku kua xshoping pape pun.. xde pun beli baju.. tapi jalan punyer jalan aku beli something yang relevan dengan nilai kewangan yang ada dalam wallet aku time 2 jeng jeng jeng......
ni la die.. beg untuk simpan wallet.. comei dak? comei kn kn kn. "sambil wt muke paksa cam muka di atas  suh jawab comei"
beg ni bernilai 13.90.. so ok la harganya xmurah xmahai...
=,="
sekian

4 comments:

♥ cik .hanie ♥ said...

minah senget yg berani penyetkan pala aq..ngekkkkkk

miss su_gy said...

oyehhhhhhhhhhh i loikeeeeeee hahahaha

♥ cik .hanie ♥ said...

huduh muka aq time mkn jagung ,cam nk teran taik pon ada . miahahahah

miss su_gy said...

mmg pun ang 2, smbil mkn smbil berak, kuat berak ang nih hak3