Friday, January 25, 2013

ari jumaat

elooo dear blog....

sejak akhir-akhir ni, aku rajin update blog kan. kau kene berterima kasih pada aku dear blog sebabkan aku dah jadi pengangur, baru la aku ada masa melayan kau... aku nak mengadu sikit ni.. ok la xsikit tapi banyak uhuk uhuk uhuk.. nak dekat 2 minggu aku dah mengaggur... dalam tempoh tu aku betol2 menjadi surirumah,,, bosan la jadi surirumah ni.. tak suke.... tapi apakan daya... dah ko tak keje... ko tolang la buat kerje rumah kan....

aku serabut jugak ni sebab tak tau nak keje ape... bile duk termenung aku rasa depress giler.. perasaan same bile aku tak keje dulu hahah so xdela pelik sangat memang ini la penyakit orang menggur... emo tak habis-habis... aku tadi bosan aku baca entry2 lama aku... aku tengok entry aku dgn sekarang xseceria dulu.. sebab sekarang tak der citer lawak... yang perlu di kongsikan... mengarut je tak baih2...

tapi tak pela sekurangnya dengan ngarutan aku ni.. mampu membuang sawang2 dalam blog aku ni dari terbiar menjadi peniggalan sejarah... k.la sebelum aku tamatkan entry ni, korang nak dengar rahsia tak??
rahsia yang aku ada sekarang ni,, sebenarnye... sebenarnye.... aku tak mandi lagi haha so ak nk mandi dulu adiossssssssss

No comments: