Thursday, January 31, 2013

pertama kali

dear blog
ni entry pertama kali tentang aku dengan die. tentang kesedihan aku dengan dia.
aku betol2 stress gile sekarang ni. ni baru je bincang nak bina rumah tangga. tapi macam2 dugaan belum betunang n kahwin lagi.

kenapa ko tak penah nak paham aku? ko tak nampak ke aku dah bersedia nak bina rumah tangga dengan ko? asal ko masih harapkan jawapan dan keputusan dari aku? bile ko bagi keputusan aku ikut tapi ko rasa cam aku ikut ko jer tak nak aku buat sebab terpaksa. takot tak bersedia. tak bersedia pebende? ko lansung tak nampak usaha aku kan?

aku kecewe sangat2 dengan ko, sangat2 kecewa....

mungkin kite perlukan mase untuk selami keadaan ni, taksemua yang kite rancang berkahir seperti yang diharapkan. aku hanya nak lelaki yang paham keadaan aku degan puncanya.bile aku bersikap lain, kau tahu aku stress tapi kau tak tahu punca stres 2 ape die..

aku sedaya upaya tanam kau dalam hati aku tapi entah la

aku dah tak ada kata2 yang nak diluahkan, hati aku sekarang kosong dengan sume ni. harapan dan makin menipis.

No comments: