Friday, January 18, 2013

one open a times

salam jumaat...

sekarang dah kenyang. baru pas makan. masak lauk lemak kobis, 1st make it, n i think so far so good haha. tak dela sedap sangat sebab 1st time masak lauk ni kan, walau senang tapi boleh la makan dan mengeyangkan.

aku sebenarnye bukan tak nak masak. tapi takot. kalau aku masak diri sendiri makan tak pe,. ni orang len makan. aku takot tak sedap, cian dorang makan tak sedap. uiiii kene yakin. ok bukan bendi ni nak citer. aku nak citer yang aku dah 3 ari jadi pengaggur, plan time ni nak kua jalan2 lepaskan tekanan keje, tapi lagi tekanan sebab duduk kt umh je huhuhu adoiyai... sekarang rasa risau balik ngn keje ni,. nak buat bisnes tapi modal dah lari, nak kj makan gaji kene cari, pikir2 kawin je terus, tapi lambat lagi hihihihi

rasa rindu dekat dia. tapi kenapa ye ble berjumpa jer mesti aku rasa ada je tak kene, ble berjauhan sayang giler2 bile dekat cam prsaan 2 hilang, mendatar jer. kenapa? apa masalah aku sebenarye. aku tak nak la asal jumpe je gadoh.

ermm sayang sangat kat mohd rasul

No comments: