Sunday, January 2, 2011

anniversary.. ke2.. 1st luv date

elo dear blog.. time ni sy mau mood jiwang plk keh hik3.. entry ke-2 pada 2 jan 2011, papehal pun mule2 aku nk mntk maaf kt tayunk aku cz aku lambt wish dlm entry nih.. sayang, epy aniversary.. 1st date kite.. tanggal 2 jan bermulenye sebuah detik bila kite keluar bersama sebagai pasangan kekasih..

sy ingt lg awk,, di mana kite kua, xtvt y kita wat.. 1st aku dgr die menyayi depan aku, suare die sedap sangat... epy aku waktu tu, dan sejak bermulanya di situ, setiap kali kami keluar, dia akn ke tempat karoke nyyikn lagu untuk aku, dan aku merakamknnye.. tp aku xpenah nyayi utk die cz suare aku xsedap pun hik3.. aku xboleh nyayi dengan mic cz suare aku xkan dengar walau aku dh jerit habis,, yela suare aku kan kecik bunyi cam kartun huuuuu T_T...

syg, bile kite nak jumpe ni.. kite selalu sambut sesuatu perayaan tu pada tarikh dh lame berlalu xdapat sambut pada waktu yang betul.. tp sy xsalahkn awk syg.. cz waktu 2 xkena cz awk tgh bekerje.. tiada cuti.. sy faham syg... nanti bile awk dpt cuti awk blik kedah kite hang out sesame keh cyg..

k.la cyg sy nak masuk tido dah penat sgt berjalan tadi.. wish 4 u dear, i always love u 4eva.. walau jauh mana kita berada, tapi kita dapat lihat bintang dan bulan yang sama.. 2 tandanya kita xpernah berjauhan... muuuaaahhhhhhh fly kiss utk syg, moge die sampai cepat ke pahang hik3


dear, without u here the sun forget to shine

No comments: