Sunday, January 2, 2011

xtvt pertama di taun 2011

elo dear blog.. sowi erk.. rini sy xlihat kamoo maklumlah sy g kua jenjalan ngan cik nanok.. kami ni 2 orang pun jadi.. hik3 sebenarye aku nak wt tjuk 1.1.2011 entry nih.. tp skrg dh 2.1.2011.. T_T..

aku nak citerkan perjalan kami berdua tadi... syok kottt..



kul12.00 >> bergerak ker aman tunggu nani, pastu g pc fair jap beli gajet yang aku perlukan.. di c2 telah aku habiskan rm250 tunai... T_T..

Pastu xtau la kul bpe trs tggu bas kat bukit gambir ke komtar.. perjalan dam bas bapokla penat.. kne berhimpit-himpit, berkepit-kepit.. berdiri sampai ke komtar.. akhirnya aku rasa cam nak pitam!! (wat drama plk aku nih hak3) trs la aku dan cik nanok g McD mkn buger.. kt c2, YA ALLAH.. rmi jgk orgnyer.. awt la rmi sgt tau..

pas abh makan dlm kul2.30 gak kot, kami g wayang.. lepas bertafakur, kami memutuskan memilih citer "damping malam" utk disaksikan pada pkul 3.30 ptg.. masuknya kami di hall 1...
keadaan dictu begitu................... besar dan kurg org.. kami duk depan sekali utk bahagian belakang, mungkin sesetngah org xkn phm per y aku cuba sampaikan, so korg nk phm g la tgk wyg kt hall 1 kt komtar 2 hak3. so d sbbkan xder org kt bhgian depan 2, aku ngn nanok jer yang duk c2, mmg bes la,, trse cm sewa 1 hall panggung 2 hak3.
kisah damping malam ni, kre ok la.. xder la seram sgt pun.. cz xbyk tnjuk kewujudan antu tu......

haaa....... pas tgk wyg la part yang paling mgujakan aku........... dan cik nanok.. kami trs g kedai rambut untuk wat rambutttttttttttttttttt. cantik siotttttt rambut aku sekarang (gedik gler vavik cam haremm kih3) sebelum ni pun rambut aku mmg cantik per.... di c2, aku habiskan rm200 utk rebon dan tretment rambut.. kire ok la 2... pape pun kami mmg syok abis la... tahun baru, rambut baru yehhhhhhh.


ni la gambar gedik kami smntre tgu wyg bermule


peaceee :))


ayunyerrr aouchhhh (muke blushing) kmpem nani jeles!!


ni la cik nanok yang senget!! hak3

No comments: