Tuesday, January 18, 2011

ouchhhhhhhhh!!!

elo dear blog... ati ku sekarang berbunga-bunga.. sebab masih teringat jalan cerita drama korea "secret garden" waaaaaaaaaaaa giler momantik... mantik ngat2... cyg syoknye kalau kite sentiase momantik cam 2.... "muke blushing" wakakaka

citer ni mengisahkan wanita bernama gil ra im seorang stunwomen telah memikat hati seorang jejaka yang sangat anguh dengan kekayaan die y bernama kim joo won. keangkuhan dia dilembutkan degan kedegilan ra im. jalan citer die mmg sweettt sgt2.. rasa suka tapi xnk mengaku.. sehingga suatu ari keajaiban terjadi, dorang bertukar badan bila kena ujan dan akan kembali normal bila terkene ujan balik. sebenarye dorang dan bertemu waktu lalu disebabkan magic 2 la dorang ingat balik bahawa dorang telah takdir bersama...

paling aku suka bila gurl 2 minum capucino, mulut dia ada buih, boy 2 lapkan guna bibir dia waaaaaaaaaaaa so swettttttttt. time 2 proses nak ngorat girl 2... time 2 aku memang sengih sorang2 wakakakaka citer ni romantik sampai saat akhir citer.. when dorg dh jadi husband n wife der ank 3 org..

adoiiiii sayang... bile tengok citer ni, sy pun nak epy cam 2 jugak.. walau dah ada anak 3 orang perasaan cinta tetap terasa seperti baru bercinta semalam...

citer cinta aku ni, aku sebenarye dah lame mintak gambar die.. tapi bila setiap kali col jer, bile aku tanye tentang gambar jawapan die "ala syg... maaf terlupa.. esak pa bg ye cyg" bile esok ak tanya lagi " ALLAH.. maaf cyg pa terlupa..." hurmmm xabh2 terlupe. semalam col ak perli dia pasal gambar. dia leh gelak dia cakap "hahaha pa tau dah mesti ma akan tanya tentang gambar, abih la kalau ma teringat. upnyer mmg ma ingat... ok2 pa bagi nanti.."

adoiii memang asyik lupe jer syg aku ni, tau la banyak kj kne wat...



banyak2 pic, aku nak letakkan pic ni, bukan disebabkan nak tunjuk badan die tuff walau sememangye mmg tuff badan die kikikiki. sebenrye ni gambar time die masuk utan.. dia ada pegang something kt tgn kanan die 2, tapi aku xnak tnjuk... aku dh crop cz ak geli nak tengok, kesian pun ada.. time ni die kene survival.. kne cari makanan sendiri.. so kene makan per yang ada dalam 2, 2 pasal dia terpaksa makan ***** ni. huwaaaaaaaaaa nape la cyg aku terpakse makan itu... der gambar die ngn kawan2 die cam sedap je menikmati hidangan ni, xnk aku tnjuk cz aku tengok xrasa sedap pun werkkkkk. tapi cyg, im very proud wif you.. u is my man, love u sangat2..

p/s tetiba tangan gatai masuk some1nyer blog, die tujukan salah satu ayat 2 kat aku.. bajek aku duk teringat kat balak dia. siap kata sekarang laki 2 dia punya skrg... hahaha wut da hell.. aku tak kisah pun, malah xpenah menyesal walau dia bekas aku. xberani nak cakap depan2. cakap kt belakang konon aku kisah. PERLUKAH??? "sila baca dengan slow 2 harakat dengan gaya sedikit gedik dan bongkak. PER-LU-KAH??? "kah 2 bagi kuat cikit bila nak habisnya.. kalau korang masih xtau nak cakap cam ne, mai datang jumpa aku, aku ajarkan wakkakakaka..

k.la malas nak celoteh lama2 nanti kata aku pun duk cakap dalam blog jer, npe xjumpe die ckp depan2 kalau xpuas ati. hahaha tau dah mesti dia ada terpikir cam2. so aku nak jawab. aku xsuka cari gaduh.. dan aku celoteh dalam ni hanya untuk balas celoteh anda. sekian...

No comments: