Thursday, January 27, 2011

TEMERLOH VS TERMELOR

kul 9.pg jam henset aku bunyi, pas2 nak tido balik, tibe-tibe sakit perot.. adoiii ni mesti sebab makan semalam, pas kua dari tandas mate mesti la xngantuk dah. so aku bukak laptop p update new entry la...

sebenornye koi nak citer hal ni dari semalam tapi xder mase nak update.. hah nape aku gune bahse orang temerloh lak nih?? mai koi nak citer ke aok2 sume....

semalam dalam kul4 ptg aku g sungai nibong, nani teman sekali cz pas beli tiket teman die g BJ nak beli baju kale keling oren untuk dipakainye... hahahaha. berbalik citer pasal tiket, aku xnak tulis entry tentang baju oreng nanti der minah senget ni terasa wakakakaka

aku nak citer pasai tiket bas ni bukan sebab nak menunjuk bangge aku balik kpg, atau gedik atau bangge diri atau tentang bas kejora atau sewaktu dengannya.tapi...........

untuk pengetahuan korang, aku ni selalu naik bas konsutrium sebab belum naik tangga lagi orang die dah menjemput  memanggil aku beli lah tiket dorang.. tapi sem baru ni orang pertama yang jumpa aku bukan dari kunsortium tapi dari kejora. so aku ni spe panggil aku dulu bas dorang la aku naik... pendekkan citer koi bernasib baik masih ada tiket untuk malam ini. sit no3 turun kat temerloh.... ok la 2 dari duk belakang an an an.



ni la tiket aku hasil berlian belian semalam

aku bukan nak menceritakan kecantikan teket ni cz aku tau memang xcantik, bukan nak citer tentang harga tiket ni sebab aku tau memang aku mampu bayar T_T bukan juga nak menceritakn tentang kualiti kertas ni sebab tiket ni nipis, mesti xberkualiti.

tapi yang menariknya destinasi yang ingin aku tuju. kalau korang xdapat nak bace maklumlah sedikit babun rabun ayam, ni aku snapkan lagi 1 pic yang tetap tanpa editing. mai2 tengok, telek, jangan guna tikam no sudahhhh...


 

haaaaaaaaaa aku nak p "TERMELOR"???? mengekek aku gelak semalam pas dapat tiket ni. adoiiii aku nak g temerloh bukan termelor... denstinasi mne pulak la aku tersesat ni nanti... aku nak gtau die salah tulis segan lak nak bagtau cz takot pekerja 2 sentap terus benti keje kang cian kat awek die cz pekerje ni  xdak duet nk bagi wet hantaran.. "ye ye ork je ak nih" aku pun duk sengih la sorang2 tahan gelak sambil tunggu wet lebih 5ringgit. yang nani duk kt kusi tengok aku pelik aku duk sengih. hahahahahahha

aku rasa dak laki ni memang xpernah g temerloh dan xpernah dengar nama temerloh dan tak pernah tulis perkataan temerloh adoyaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii macam2........... :sambung gelak golek2:
sekian

2 comments:

Anonymous said...

hahahahaha...mengon hg uji...kwat tol kutuk org...nadhebat~

miss su_gy said...

hahahah mukan kutuk la, jujur jer, agpun die pames pe bile rmi tau kisah die kih3