Wednesday, January 19, 2011

bile xdak class

hari rabu hari x der clas, membuatkan aku betul2 bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnn arghhhh so per aktiviti aku??? on9 internet tonton drama korea.. bukan xdak asgment, belambak asigment tapi aku bila xdak mood xde rasa lansung nak wat, semalam aku dh cyp separuh assgment animasi aku, tapi di sebabkan kesilapan ckt jer ilang trs sume, memang aku nak guling2 jer semalam tension.



ni la pemandagan dari mata aku bila menikmati lunch td. pic yang tidak diedit tidak d crop sumenya asli trs diambil dari hanset aku, sambil makan tengok drama korea.. adoiiii bosan kn kn kn... kalau korg perasan kt scrin cter 2 ada subtitle y tertulis
"oh, why is this so hard??"
ermmm memang kene ngan aku sekarang ni, rasa cam ne tah, tensen serabut, menyampah. ni sume di sebabkan B.O.S.A.N!!!!!!!!

No comments: