Friday, January 14, 2011

best day wif dak grafik..

salam my dear blog... arini sangat penat.. baru dapat rehat2kan badan.. tadi siang aku hang out ngn clasmate aku, grafik gurl... aku bersama azrin, ain, ayu dan wan... dengan menaiki kereta viva cik azrin ni, kami telah ke QB untuk menyaksikan cerita "khurafat" citer tu boleh la syok dikatakan cz jalan cerita yang membuatkan kita tertanya-tanya..

pas tengok movie, kami g pulak shunshine men bowling.. hahaha walau aku selalu gak masuk longkang, tapi aku dapat no2 2 ranking hak3 2 pun sebab yang pro2 kepala dorang ting tong kot, malam ni baling masuk longkang jer, so memang pangkat pro dorang 2 kene tarik balik la hahaha

pas habis game kami ke bj pulak.. actualy bukan dalam bj, tapi area bj kami g untuk menghilangkan suare aku yang sedap nih hik3. per lagi.. g karok la.. malam ni la paling hapenig sekali.. aku yang susah nak nyayi, malam ni aku memang pulun nyanyi sampai sakit tekak kih3.. dalam waktu nyanyi 2, my lover col.. seb bek rin perasan, dapat la angkt phone 2..

aku happy cz cinta ati aku memahami aku.. die xmarah yang penting pesanye aku kene pandai jaga diri.. sayang, luv u sangat2... citer tentang sayang aku ni, sekarang dia dalam proses menjadi ustaz hik3. swettt jer bile aku dpat pangilan dari die mengatakan die dah ditukarkan bahagian jabatan agama dalam ketenteraannye... alhamdulillah... ilmu dunia akhirat akan dipelajarinye...

semalam dia col citer, budak3 yang kat kem 2, lalu jer jumpe die, mesti akan panggil die ustaz. hik3 aku tersenyum dan berkata, bagus la.. pangilan 2 juga sebagai doa.. semoga dia dapat menjadi seorang ustaz yang mampu membantu saudara islamnya, kelurganya dan sahabatnya.. terutama sekali aku, sejuk ati aku bila mendapat tahu bakal suami aku menjadi sperti itu.. sykur sangat padamu YA ALLAH...

okeh, berbalik pada hang out ngn kawan2 tadi, memang aku xkan lupakan kenangan ni.. yela pasni belum tentu akan berjumpe lagi or x selepas tamat study nih.. kompem aku rindu segala kengan dan peristiwa yang aku alami selama bergelar student USM.. pada korang, luv sgt2 kat korang "AIN.RIN.AYU.WAN cm leh jadikan 1 name ainrin ayuwan kih3





sebelum tgk movie, mum la dulu..




selepas tengok wayang, jenjalan beli bju, snap pic dlm fitting room kih3




5dara pingitan.. y come2 blako hik3




cik wan, cik suzy, cik ayu, cik azrin, cik ain




lihat diriku begitu ringan an an an hak3







No comments: