Monday, January 10, 2011

bila berbicara

salam dear blog.. saat ini tangan runcingku yang tidak nampak isi (hak3 knon nk wt ayt sastera terkeluar lak ayt brutel) sedang menaip laju atas keybord leppy aku yang sudah berusia 3 tahun. ya.. hampir 3 taun jika dikata pada tahun 2011. walau lappy aku ni sebenrnye berusia masih muda lagi. tapi biasa la, dapat tuan seperti aku, lappy ni yang dalam usia muda sudah kelihatan seperti sudah mempunyai anak cucu, my lappy, sowi.. kerana diriku tidak pandai menjaga mu, sehingga kamoo kadang bakal sakit tenat. tp alhamdulillah sebab sakitnya tidak sampai perlu bawa ke klinik..

dear blog, saat ini diriku sedang mendengar lagu korea, petikan dari drama korea "my girlfrend is gumiho" citer ni best sangat2 dan lagu dalam citer ni memang sedap2, dats y la aku mendonlod lagunya.. tapi bila dengar lagu cinta-cinta ni, aku teringat akan kenagan ku bersama si dia. rindunya ku padamu syg.. sudah lama kita tidak bersua suara walaupun sesaat. ye.. diriku kena paham bahawa diri mu bukanlah seperti orang lain, kerja mu susah.. diriku memahami mu..

tapi... aku tidak boleh menipu diriku bahawa aku sangat rindukan suara mu, gurauan mu, aku betul2 rasa rindu teramat.. tadi diriku mendapat maseg darimu, walau sekejap hatiku begitu berbunga. tidak terlampau sekiranya aku mengatakan rinduku padamu terbalas sedikit. dirimu memberitahu bahawa mengapa dirimu tidak boleh contec dengan ku wat masa sekarang. ya... sy faham sayang. sy cuma risau akan keadaaan mu ..

disaaat ini, ku mendengar intrumental music by utada "first love" hatiku betul2 tersentuh.. aku dengar lagi, instrumental music "piano in the forest" naluri sensitifku bergetar, ku xsedar bahawa ada kaca-kaca halus hadir dalam mataku. sungguh aku tidak mahu kaca-kaca ini menganggu penglihatanku. namun ia hadir tanpa di sedari..

itulah tandanya diriku terlalu merindui kamu...
sayang walau ketika ku bertanya pada diriku mengapa aku tidak seperti puteri di dalam sebuah drama, yang sangat indah kehidupanya. mempunyai saat percintaan yang lembut dan terbuai. dalam keasyikan ku memikirkannya, baru ku tersedar, aku sudah melukakan hubungan kita, sayang maafkan ku,, kerana apa yang aku fikirkan itu, semuanya telah pernah aku lalui bersama kamu sayang..

ya.. tidak semua yang kita inginkan tercapai, tapi dirimu telah membuatkan impianku tercapai.. maafkan diriku andai perasaan ku tadi mencalarkan perasaan dalam hubungan kita. sesungguhnya kaulah cinta hatiku sampai syurga...




our Love & Care has always given me strength to win against all odds & given me a reason to smile.

No comments: