Tuesday, March 22, 2011

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .






assalamualaikum... wahai dear blog, dan silent reader yang sudi menjenguk seketika blog yang tiada apa-apa ini. termasuk juga kepada folower yang sudi menjadi folower blog cik suzy ni. walau tidak ramai tapi cik suzy amat-amat berterima kasih (wat teruk boleh) hak3


hari ini aku tak ada apa yang ingin dicoretkan, asyik cerita tentang diri jer.. bosan jugak orang nak dengar kan.. tapi ini lah per yang blog aku ada.. hanya menceritakan tentang life aku liku-liku hidup yang pernah aku lalui.. nak jadikan blog yang boleh sampai banyak news aku ni bukan rajin nak update blog selalu.. bila tangan nak menaip jer barula berbunyi ktung ketang blog nih...

xpela cik suzy cuba untuk berkongsi news2 yang menarik untuk tetapan reader bila ada kesampaian okeh.. k.la cau dulu... adios!!  

No comments: